Jillian Michaels

Jill terorizuje :D

26. dubna 2013 v 12:14 | Nikoliet


- "Je těžké říct 'ne'."
- "Čemu? Cukrovce'? Rakovině? Srdečním chorobám? Čemu?"

Moje hodnocení 30 day shred od Jillian Michaels

18. července 2012 v 12:06 | Nikoliet
Jak už mnozí z vás víte, 30 day shred obsahuje 3 levely a každý se cvičí 10 dní. Mezi jednotlivými cvičeními je dobré dělat jednodenní či dvoudenní přestávky (já je nedělala což byla chyba :/) Program by se měl cvičit v kuse, nepřerušovaně (já ho samozřejmě přerušila :/)


Ty hvězdičky znamenají hodnocení - 3 hvězdičky je maximálně bodů ;)

1.level

- Líbil se mi nejvíce, byl bohatý na posilování horní i spodní části těla.
- Po třech dnech většina lidí cítí bolesti svalů a únavu -> stačí si jeden den dát pauzu.
- Důraz je kladen i na posilování bříška.
- Jednoznačně mě bavil nejvíce a to i když jsem to cvičila po 10.

2.level

- Podobný jako 1.level, je tam přidáno akorát pár trošku těžších cviků.
- Přišel mi velmi lehký.
- Je celkem ochuzený o posilování břicha, což mi dost vadilo.
- Ze začátku mě bavil, ale jak jsem se naučila cviky, tak mě strašně nudil.


3.level

- Tenhle level je opravdu třetí v pravém slova smyslu. Některé cviky jsou o dost těžší než v prvních dvou úrovních, ale dá se to v pohodě zvládnout ;)
- Cviky z tohoto levelu jsou použity i v jiných cvičebních programech od Jill (např. banish fat,boost metabolism)
- Level je opět trochu ochuzen o posilování břicha.


Změny, které jsem na sobě zpozorovala -> váhový úbytek 5 kg (váha dolů moc nejde, vzhledem k tomu, že se vám tvoří svaly, které váží víc), vytvarování postavy, hlavně nohou, mnohem lepší fyzická kondice, velký svalový přírůstek.

Tohle cvičení je extrémně účinné a navíc není vůbec monotónní, takže mě hrozně moc bavilo. Jsem maximálně spokojená. Všem kdo chcou opravdu zhubnout a krásně si vytvarovat postavu, je tohle cvičení určitě nejlepší alternativou :) Děkuju Jill a...

DOPORUČUJI !!!!!!

Body revolution - meal plan

10. července 2012 v 16:54 | Nikoliet
Ahoj holky :)

Všechny co cvičíte Body revolution a chcete, aby cvičení bylo co nejúčinnější, dávám vám sem odkaz na jídelníček po celých 90 dní + rady co jíst a nejíst + recepty :) Samozřejmě je můžete využít i vy, kteří cvičíte něco jiného :) Jsou tam velmi zajímavé tipy ;)

Jedno krásné video z The biggest loser

9. července 2012 v 8:35 | Nikoliet

Knihy od Jill

9. července 2012 v 8:34 | Nikoliet
  • Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life (Září, 2005),
  • Making the Cut: The 30-Day Diet and Fitness Plan for the Strongest, Sexiest You (Duben, 2007)
  • Master Your Metabolism: The 3 Diet Secrets to Naturally Balancing Your Hormones for a Hot and Healthy Body! (Duben, 2009)
  • The Master Your Metabolism Calorie Counter (Duben, 2010)
  • The Master Your Metabolism Cookbook (Duben, 2010)
  • Unlimited: How to Build an Exceptional Life (Duben, 2011)

Nejznámější DVD od Jill

8. července 2012 v 18:26 | Nikoliet
aerobní programy:
- Banish Fat, Boost Metabolism (dlouhý, intervalový aerobní trénink, jednoduché cviky)
- Cardio Kickbox (jak název napovídá, aerobní trénink s prvky kickboxu)
- aerobní programy z Total Body Revolution (intervalový trénink, krátký, jednoduché cviky)
- víceméně jako střední aerobik, podle zdatnosti jedince - někomu vychází podle testeru míň, někomu víc; v podstatě na cviky jednoduchý, ale nasazením náročnější aerobní trénink; náročnost zvýšíte zvětšením rozsahu pohybu; když nemůžete, nezastavujte, ale šlapejte na místě:-)

posilovací programy:
- No More Trouble Zones (dlouhý program, celé tělo)
- Shape Up Front (přední část těla)
- Shape Up Back (zadní část těla)
- Maximize Front (přední část těla, pokročilejší cvičení)
- Maximize Back (zadní část těla, pokročilejší cvičení)
- programy Total Body Revolution (1. a 2. týden se střídavě cvičí 1. a 2. program, opět rozdělené na přední a zadní část těla, 3. a 4. týden jsou tu na střídačku 3. a 4. program a tak dál; posilování prokládané krátkými úseky aerobní činnosti na zvýšení tepu)
- krátké programy jsou zase na půlhodinku, kombinují posilování horní a dolní části těla, zapojují často svaly na horní a spodní polovině zároveň - to zvyšuje spalování; pokud se vám zdá půlhodina málo, necvičte dva různé programy za sebou a druhý den znovu - svaly potřebují minimálně den odpočinku! Spíš si tedy dejte daný program dvakrát. Anebo ho doplňte něčím aerobním. Náročnost zvýšíte větší vahou a větším rozsahem pohybu. Pro začátečníky je nejvhodnější Total Body Revolution, protože počítá opravdu se začátečníkem a zvyšuje náročnost postupně - tedy jde od základních cviků. Zápis do kouče opět podle vlastní zdatnosti, ale plus minus by to mohlo být kruhové posilování bez zátěže.

kombinované programy (aerobní složka s posilováním v tempu):
- 30-day Shred (1. - 3. část, zátěž narůstá, pro začátek doporučuji obden)
- Ripped in 30 (1. - 4. část, po týdnech, pro začátek opět doporučuji obden)
- Shred With Weights (1. a 2. část, víc posilování)
- Extreme Shred (zase náročnější, aerobnější)
- s nižšími váhami, důraz je na tempo a aerobní složku, aerobní intervaly střídají posilování; náročnost zvýšíte větším rozsahem pohybu a vyššími váhami


specializované programy:
- Six-weeks 6-pack (břicho; aerobní cvičení se cvičením břicha vestoji i tradičním posilováním; 1. a 2. druhá část na střídačku)
- Yoga Meltdown (takzvaná fitjóga, vychází z jógových pozic, ale cvičí se v tempu a na výdrže - víc než powerjóga)
- Killer Buns and Thighs (aerobní cvičení a posilování pro stehna a zadeček)
- speciální zaměření

Jill Michaels - životopis

8. července 2012 v 18:14 | Nikoliet
Narodila se 18. února 1974 v Los Angeles. Dnes patří mezi nejžádanější trenérky v oblasti fitness s několika certifikáty, má za sebou několik úspěšných reality show, ale také podporuje charitativní nadaci Billa Clintona. Do dnešního dne vydala přes 15 video programů na DVD. Měří pouhých 159 cm a váží 53 kilo. Pro miliony žen, ale i pro mnoho mužů, je symbolem naděje, úspěchu, odhodlání, vůle a dřiny. Není žádná měkkota. Je sprostá jak námořník, na své cvičence křičí, dokud je nedostane až na pokraj vlastních sil - a ještě dál. Ví přesně, co si o ní myslíte. Jak sama o jednom ze svých programů říká:"Třicet dní mě budete nenávidět, ale třicátý první, mě budete milovat." Z jejího skvěle stavěného těla se dnes stala obchodní značka. Bylo tomu tak ale vždy?


Když bylo Jillian 12 let, její rodiče se rozvedli. Malá Jill to zvládala velmi těžce. Bylo to jedno velké traumatické období. Měla pouhých 150cm a vážila 79 kilo. Své si díky tomu prožívala i ve školních lavicích. Byla cílem posměchu dětí, byla šikanovaná. Změna nastala v momentě, kdy ji matka přihlásila do kroužku bojových umění, a ve 14 letech jedním kopem přerazila dvě desky. V ten moment se vše změnilo.


V 17 letech se ale Jill musela potýkat s dalším problémem a to, se svojí matkou. Po nekonečných hádkách a bojích ji matka doslova "vykopla z baráku" a Jill musela někde začít. Udělala si osvědčení, aby se mohla stát trenérkou a byla tak dobrá, že když jí bylo 30 let, vyhrála konkurs na televizní show, kde obézní lidé shazují svá nadbytečná kila. Ta show se, samozřejmě, jmenovala The Biggest Loser, kde se svou brutální, ale milou povahou získala miliony obdivovatelů po celém světě. Show měla svoji premiéru v říjnu 2004, v roce 2006 pořad opustila, aby se do něj po roce zase vrátila. V květnu 2011 se v Biggest Loser objevila naposledy. Podle slov Jillian už toho měla plné zuby.


A jedna taková třešnička...Jillian je na holky :) Má přítelkyni se kterou si adoptovala 2 děti :)


  • Když vstane, pravidelně usedá ke svému počítači a snaží se odpovědět na všechny došlé emaily. Denně jich je prý kolem padesáti.
  • Každý den se snaží na FaceBooku dát nějaký příspěvek pro svou osobní stránku, příspěvek, který udá nějaký tón.
  • Miluje motorky. Vlastní minimálně pět motocyklů. Nejvíce je pyšná na Ducati Desmosedici, jelikož v USA je jedinou ženou, která ji vlastní. Pro USA bylo vyrobeno pouze 500 kusů.
  • Cvičí 3-4x do týdne, její tréninky jsou ale obzvláště náročné. Míchá mezi sebou bojová umění, power jógu, kardiovaskulární tréninky, spinning a posilování pomocí činek Kettle Bell.
  • Nesnáší běhání. Nesnáší onu monotónost. Sice už roky běhá, ale má raději kolo, nebo když se necítí dost motivovaná, zavolá jednomu ze svých přátel - trenérů:"Dnes se mnou musíš trénovat!"
  • Miluje celou řadu hudebních žánrů. Nejvíce ale rap. Při cvičení ráda poslouchá rockovou muziku, pro zklidnění například Coldplay.
  • Nedívá se na televizní zprávy. Podle jejích slov nemá zapotřebí se vystavovat oné černé stránce současného světa.
  • Pro značku K-Swiss vymyslela vlastní řadu sportovního oblečení a obuvi. Na věcech se objevuje "orel" s nápisem FLY. (orel je v Americe symbolem svobody)
  • Kromě cvičebních programů vydala Jillian již čtyři videohry pro PC a XBox.
 
 

Reklama