Září 2012

Inspirace ;)

28. září 2012 v 11:08 | Nikoliet |  Motivation


Tak jsem se rozhodla...! :)

28. září 2012 v 10:51 | Nikoliet |  Nikoliet
Tak jsem se rozhodla, že sem zase začnu psát od příštího týdne jídeláky! :) Myslím si totiž, že se svým denním pohybem tady, zdravou stravou, divadlem a tělákem na VŠ mám celkem reálnou šanci opět začít hubnout ;)

Dneska jsem na sebe koukala do zrcadla po ranní sprše a musím říct, že díky Jill jsem schopná nějak moc nepřibírat, i když jím všechno ;) Takže mám ze sebe celkem radost :) Náš pokoj na kolejích není velký, ale myslím, že čas od času bych Jill tady zvládnout mohla :) Jinak si sem vezmu kolo a kolečkáče, protože jsou tady všude cyklostezky...kolečkáče si vezmu hned, jak pojedu dom a s tím kolem uvidím, pač se tu platí menší poplatky za kolárnu..

Abych mohla zase začít, potřebuju ale trošku pomoct (zvlášť od Adele :))...Mám totiž skoro každej den školu od 7 a nevím jak budu stíhat snídaně, protože nejsem zvyklá vstávat tak brzo, tak nevím, jak to bude moje bříško zvládat...většinou totiž, když vstávám tak brzo, jím až ve škole, třebachvíli po té sedmé...když budu ráno stíhat, rozhodla jsem se pro cereálie s mlékem, ale netuším, co si dělat za snídaně a svačiny, když budu ve škole, s tím že vařit se tady moc nedá (navíc to stojí majlant) a s tím, že nakupovat každej den nějaký sušenky asi taky nebudu, protože na to fakt nemám :D
Poradíte prosím, nějakou snadnou zdravou ne finančně náročnou ani nějakou pracnou snídani a svačinu???

Děkuju moc předem za komentáře <3

Vaše Nikoliet ;)


Bude to krutý...!

27. září 2012 v 19:47 | Nikoliet |  Nikoliet
Ahoj :)

Tak se mi opět vytratily moje iluze o vysokoškolském životu...prvák je nehorázně náročnej na matiku, která mi odjakživa nešla, takže budu šťastná, když budu stíhat svoje milované divadlo...thai box se tedy odkládá na neurčito..:(

Zase jiná dobrá zpráva je, že tady na kolejích je celkem nuda, takže každej den celej lítáme s kámošema venku...Dneska např. jsem se celej den nezstavila, tak snad půjdou kilča dolů..:)

Od pondělí začínám studovat a jsem celkem zvědavá na ten náš povinnej tělocvik...kámoška mi říkala, že se většinou všechny holky rozdělí na dvě skupiny - jedna jde hrát míčové hry, druhá do posilky, aerobic atp. a někdy se i chodí hrát badminton, takže super :) Navíc na těláku budu z kámoškou, která na kolejích bydlí na pokoji nade mnou, takže super :) Jinak moje spolubydlící je úžasná holka, takže zatím (MUSÍM ZAKLEPAT) je to tu skvělý!!!!!

Jak válčíte děvčata? :)


Mrzí mě to...:(

24. září 2012 v 10:41 | Nikoliet |  Nikoliet
Ahoj kočky,

jak zní nadpis, mrzí mě to, mrzí mě to, že n to kašlu...mám toho ale teď nad hlavu ale věřte mi, že se blogu nevzdám!! Zítra se stěhujuna koleje a trochu se porozhlídnu po tom sportu...zkusím začít chodit na ten thai box a když mi to nevyjde, začnu s kámoškou chodit do street dance, ale určitě ještě do toho všeho budu chodit hrát do divadla.

Jinak jsem teď byla 6 dní na seznamováku a jako super!!! Poznala jsem úžasný lidi ( a úžasný kluky ;)) a zhubla 2 kg!! Teď je bohužel zas nabírám doma, pač jsem nemocná mám žravou...:( Na dietu teď kašlu...mám toho moc...

Prosím, nezapomeňte na mě a čekejte moje zprávy :*

Mám Vás ráda....Vaše Nikoliet


úterý 11.9.

11. září 2012 v 20:37 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: kaiserka s Lučinou + Activia müsli

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: těstoviny s vajíčkema a trochou hellmans

Svačina: müsli loupák

Večeře: 2 tmavé tousty s Lučinou

2.večeře: bramborový rohlík s Lučinou + Activia müsli

Navíc: x
----------------------
Pití: kafe s mlékem, pomerančový džuš, Caro, 4 l vody

Pohyb: 30 min procházka, 1h 10 min posilovna


Zdravím :)

sice jsem si myslela, že sem budu jídeláky dávat každý den, ale jak jsem včera viděla, tak asi ne :D Jak bych to jen řekla...jedla jsem málo a nezdravě, ale za to jsem zase realtivně šťastná..:) Proč?

Jedno letní thinspo

11. září 2012 v 10:17 | Nikoliet |  Motivation

sobota 8.9.

8. září 2012 v 19:14 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: celozrnný rohlík s Lučinou Žervé a sýrem

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: domácí šišky plněné hruškami s tvarohem (sama jsem je dělala, tak jsem nemohla odolat :))

Svačina: Activia müsli

Večeře: houbová polévka se zeleninou + trochu leča s plátkem slunečnic. chleba

2.večeře: x

Navíc: hruška, trochu těch šišek :/
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 4 l vody

Pohyb: Jill M. Ripped in 30 1.week, posilování břišních svalů, posilování vnitřní strany stehen, úklid (vysávání a umývání podlah)


Ahoj :)

Jill by mě asi pořádně nadala, kdyby zjistila, že jsem místo dneška měla pauzu včera, ale byla jsem strašně unavená celej den (málo jsem spala posledních pár dní) a tak jsem se na to rozhodla vykašlat :D Jill doporučuje cvičit Ripped in 30 5-6 dní, tzn. dát si 1-2 dny pauzu...takže zítra si dám zas pauzu a od pondělka najíždím na 2.week :) V úterý místo Jill půjdu do posilky, takže 2.týden budu cvičit jen 4x...pak už totiž jedu na seznamovák pro prváky (na tejden na Mácháč), no a až se vrátím, uvidím, jak to bude, ale každopádně Jill asi cvičit na kolejích nebudu...je tam spoustu aktivit, takže začnu s něčím novým..:) A navíc zjišťuju, že když ji zase cvičím v kuse, začínají mě opět lehce bolet přetěžovaná kolena :/

Bohužel jsem zjistila, že na první rok ve škole je povinnej TV jednou týdně ale nemůžeme si zvolit, co chceme (chtěla jsem badminton) :( Takže se porozhlídnu po nějakým tom bojovým sportu a zkusím :) Už se nemůžu dočkat :)

nakopat zadek!!

Inspirace na cvičení!

8. září 2012 v 12:31 | Nikoliet |  Motivation
Koho to ještě dneska čeká, jako mě, dávám vám sem něco, co by vám mohlo nakopnout ;)





Malá velká inspirace :)

8. září 2012 v 12:19 | Nikoliet |  Motivation
Už dlouho jsem sem nic podobného nedala, tak jsem to chtěla napravit, ať se líbí :) ;)

2a0nu50

10

pátek 7.9.

7. září 2012 v 21:39 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: celorznná bulka s Lučinou žervé + Activia müsli

Svačina: rajčata se zakysanou smetanou

Oběd: špagety s tuňákem a trochou Hellmans

Svačina: clozrnná bulka s cottage

Večeře: špagety s vejcem a sýrem

2.večeře: Activia jahoda

Navíc: 3 rýžové chlebíčky s medem
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 4 l vody

Pohyb: dneska cvičební pauza :)

Ahoj všichni :)

Omlouvám se, že jsem včera nenapsala, ale měla jsem dost náročný den, a to jak fyzicky, tak i psychicky...fyzicky proto, že jsem lítala od ráno do večera po měste a psychicky kvůli svému teď už bývalému příteli (to je ten, o kterém jsem psala)...včera jsem ho totiž viděla poprvé od té doby, co jsme se rozešli...no a prostě se moc nepředvedl...pak jsem z něho měla takvou depku a už atkovej hlad, protože jsem za den skoro nic nejedla, že jsem s kámoškou šla na cheesburger a bylo mi to jedno :D :/ No a taky ještě předtím jsem si dala dva výborné alko míchané nápoje :D Nemohla jsem odolat aby mi svět připadal nějak hezčí :D

Jinak ale Jill jsem nevynechala, musím se přiznat, že jsem ji trochu ošidila, protože jsem spěchala, ale i před to první dva týdny Ripped in 30 dokončím :)

submitted by ollie30
protože se ještě nikdo v potu neutopil

středa 5.9.

5. září 2012 v 19:03 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: plátek slunečnic.chleba s trochou vajíčkového salátu + Activia müsli

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: kousek okurku a rajčata se zakys. smetanou + domácí celozrnný chléb s trohou Flory

Svačina: broskvev

Večeře: domácí celozrnný chléb s Apetitem + 2 malá rajčata

2.večeře: x

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, Caro, 0,5 l vody s citrónem, 3,5 l vody

Pohyb: Jill M. Ripped in 30 1.week, posilování břišních svalů, posilování vnitřní strany stehen


Ahoj sportovkyně :)

Neznáte náhodou nějaká z Vás nějaký bojový sport pro ženy (teď nemyslím kicbox, ten jsem nějakou dobu dělala, ale prát se tam moc nenaučíte :D)? Třeba něco jako thai box, ale pro ženský? Ráda bych se totiž naučila lidem nakopávat zadek :D Zní to asi jako blbost, ale vždykcy jsem něco takovýho chtěla dělat, jenže jsem na to neměla odvahu, taky už proto, že vypadám jako poslední člověk na světě, kterej by se uměl rvát :D

Jinak na dnešek jsem měla naplánovanou brigádu (svou poslední noční), ale zrušila jsem to s výmluvou, že jsem nemocná, protože se mi tam nechce :D Tahle brigáda má jednu velkou nevýhodu a tu, že den před noční celej prospíte a celej den po noční prospíte a pak jste ještě další jeden den strašně unavený (nebo já nevím jak vy, ale já to tak mám). No vzhledem k tomu, že moje prázdniny se taktéž za chvíli uchýlí ke konci, řekla jsem si, že si je nebudu kazit :D Koneckonců za 10 dní odjíždím na týden na seznamovák s prvákama (to samozřejmě uteče jako voda) a pak už bude probíhat stěhování na koleje...

Mějte se a užívejte sluníčka, pokud nějaké bude :D

submitted by girl-goes-healthy
až ti bude 60 a všichni tví přátelé dostanou umělý kyčelní kloub, ty budeš stále v plné síle

úterý 4.9.

4. září 2012 v 20:36 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: celorznný chlebík s jogurtovým Almette + Activia müsli

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: špagety s vajíčkem + rajčata se zakysanou smetanou

Svačina: bílý jogurt s müsli

Večeře: plátek slunečnicového chleba s jogurtovým Almette

2.večeře: vajíčkový salát + plátek sluneč. chleba

Navíc: trochu těch špaget z oběda
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, Caro, 4 l vody

Pohyb: Jill M. Ripped in 30 1.week, posilování břicha, posilování vnitřní strany stehen

Ahoj holky, jak se daří? :)
U mě to jde, akorát mám problémy se sestavením rozvrhu na příští semestr, pač nevim, jak se to dělá :D No ale zkouším to...:D To jsou taky tam takový kreténi, že ani neřeknou, jak si to máme sestavit a podrobnej předzápis, kterej je tam znázorněnej, tak v tom aby se blbec vyznal...no hrůza...kam jsem se to dostala?! :D

Jinak jsem včera začala s Jill, jak jste si možná všimly, a po měsíci necvičení mě zase bolí celej člověk...už zase mi dává Jill na zadek :/

Hodně štěstí v hubnutí ;)

submitted by fuck-your-perfection
protože poprvé v životě s tím začnu a dokončím to

pondělí 3.9.

3. září 2012 v 20:21 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: 2 cereální tousty s Apetitem +malé rajče + Activia lesní plody

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: opečené brambory s dušenou mrkví

Svačina: x (pozdní oběd)

Večeře: 2 malé celozrnné chlebíky s jogurtovým Almette + 2 malá rajčata + Activia müsli

2.večeře: x

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, Frisco černý rybíz, 3 l vody

Pohyb: 2x 15 min rychlejší chůze, Jill M. Ripped in 30 1.week

submitted by email
protože dnes budu dělat, co jiní dělat nebudou, takže zítra budu dělat to, co jiní dělat nemohou


pravda pravdoucí..:)

3. září 2012 v 13:48 | Nikoliet
Fotka: Keep this in mind next time things seem to be going really bad and you're contemplating giving up!! Like and share!

Hlásím COMEBACK!!!

2. září 2012 v 20:34 | Nikoliet |  Nikoliet
Ahoooooooooj !!!

Jsem zpááátky !!! Znovu najíždím na zdravý režim a hubnutí !!