Srpen 2012

Omluva

17. srpna 2012 v 19:17 | Nikoliet |  Nikoliet
Ahoj holky,

moc se vám chci omluvit, že na to delší dobu kašlu, ale úplně se mi změnily životní plány.

úterý 7.8.

8. srpna 2012 v 15:21 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: celozrnný chlebík s cottage + Jogobella malinová light

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: celozrnný chlebík s cottage + pár zapečených brambor

Svačina: bílý jogurt + müsli tyčinka švestková v jogurtu

Večeře: x

2.večeře: x

Navíc: 1 kukuřičný chlebíček s čoko dekorem
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 200 ml hořčíku v šumáku, 0,7 l 11° Starobrno, 3 l vody

Pohyb: 30 min rotoped, posilování vnitřní strany stehen, 15 min procházka 1, 50 min procházka 2


Ahoj...

na chvíli se s Vámi opět rozloučím, protože se právě stalo něco, v co jsem už nedoufala...ano týká se to chlapa :D Musím toho dost kolem toho vyřešit, protože On se se mnou bude stěhovat do města, kde budu studovat vejšku od října...dietu budu držet, cvičit budu taky...jen tu chvíli nebudu :)

Mějte se ;)

submitted by littleioannides
vypadat skvěle v plavkách

pondělí 6.8.

6. srpna 2012 v 21:01 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: Jogobella borůvková + knäckebröt s mexickou pomazánmkou ze sóji

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: čína se zeleninou a nudlemi

Svačina: cornflakey s mlékem

Večeře: malá porce vepřové panenky na grilu + pár pečených brambor + kousek lilku, kousek tiramisu :/

2.večeře: x

Navíc: Activia müsli
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, domácí šťáva z jeřabin, 4 l vody

Pohyb: 15 min procházka


Ahoj,

vím že dneska ten pohyb stojí za prd...chtěla jsem cvičit teď večer, ale řeším jednu velmi emocinálně vypjatou věc, takže tak.. :/ :(

submitted by bronzercommemoi
naučit se milovat rozpálení

neděle 5.8.

5. srpna 2012 v 20:21 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: 2 mini buchtičky strůdl s tvarohem + cornflakey s mlékem

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: zapečené těstoviny s neapolskou omáčkou se sýrem

Svačina: trošku ruské zmrzliny :/, Jogobella borůvková

Večeře: čína se zeleninou a nudlemi

2.večeře: plátek melounu

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, Monster energy, 4 l vody

Pohyb: 3 h chůze - nákupy + výstava, Jill Michaels - No more touble zones


Ahoj holky,

jak se vede? :) Dneska jsem byla na zajímavé vžstavě cestovatele a fotografa Jiřího Kolbaby, který nafotil lidi po celém světě a tyhle fotky jsou na výstavě v brně na nové radnici...tak kdybyste měli chuť, určitě se přijďte podívat...:)

Jinak, když jsem cvičila Jill, tak k nám akorát došel chlap stříhat lezoucí břečťan na baráku...na domě jsou tak dobře udělaný okna, že se chlap chvíli díval jak cvičím...:/ Bylo mi to strašně trapný, ale nepřestala jsem a tvářila se, že tam není, abych se neztrapnila ještě víc..:D

P.S.: ten obrázek se dole se do tohohle počasí hodí, že? :D

submitted by unstoppablewill
být tím šíleným člověkem, běhajícím uprostřed zimy

sobota 4.8.

4. srpna 2012 v 20:28 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: knäckebröt s mexickou pomazánkou ze sóji + malý banán

Svačina: malý banán

Oběd: zapečené těstoviny se sýrem a neapolskou omáčkou

Svačina: müsli tyčinka šťavnatá

Večeře: lasagne (dietní) + rajče

2.večeře: x

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, sójové mléko, 4 l vody

Pohyb: menší stěhování (vystěhovávaly jsme s mámou jednu místnost v domě), Jill Michaels - No more trouble zones


Ahoj kočky,

moc se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala, ale v Olomouci jsme zůstali o den dýl a včerejší jídelák byl dost chaotickej a navíc se musím přiznat, že jsem večer šla s pár kámošema do hospody :/ Jinak celý 4 dny v Olomouci jsem jedla úplně všechno, protože jsem makala jak černá a chyběla by mi energie...fakt stěhování a rekonrukci celýho bytu nechcu zažít hodně dlouho :D Ještě, že jsem u toho brala karnitin na spalování tuků :D

A taky se asi někteří divíte, jakto že i přes má bolavá kolena od Jill, jsem dnes cvičila Jill...no jednoduše proto, že se mi kolena postupně zregenerovávají (mám dojem, že jsem je měla přetížená proto, že jsem cvičila "přetěžovací cviky" na kolena vkuse, místo toho, abych dělala pauzy - díky tomu jsem se také rozhodla, že si v týdnu udělám od cvičení 1-2 dny volna :)), proto že mám Jill ráda a v No more trouble zones se tolik neskáče -> nepřetěžují se tolik kolena ;)

Pomalu ale jistě své posvátné tělíčko připravuji na dlouho očekávaný program od Jill, Ripped in 30. Nechci se do toho ale vrhnout po hlavě, jako jsem to udělala s 30 day shred (cvičila jsem to bez přestávek, když nepočítám 10 dní v HR :/), ale nejdřív si dochodím 3 poslední vstupy, co mám na permanentce do posilky, párkrát budu cvičit na rotopedu a doufám, že alespoň jednou půjdu běhat....nejpozději chci s Ripped in 30 začít 16.srpna :)

Jak se vede v hubnutí vám? :)

submitted by wordspills
protože i přes svou velikost, miluju vědění, že tě můžu položit na zem ;)

Jedna pravda..:)

3. srpna 2012 v 11:43 | Nikoliet