Červen 2012

pátek 22.6. - Tak já teda jedu... :D

22. června 2012 v 13:26 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: banán + plátek celozrn.chleba s Apetitem + malé rajče

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: kaiserka + Activia müsli (nestíhám :/)

Svačina: x

Večeře: Bebe oříškové

2.večeře: x

Navíc: x
----------------------
Pití: malé kafe s mlékem, 300 ml hořčíku v šumáku, 3 l vody

Pohyb: Jill M. 30 days shred 2.level


Krásné sluneční odpoledne :)

Tak je to tu...odjíždím na 10 dní s kamarádama do chorvatského Biogradu :) Poté, co jsem dnes zjistila své skvělé výsledky s hubnutím, jsem se rozhodla se v Chorvatsku co nejvíce hýbat...jak? No běhat nepůjdu, do toho mě nenuťte :D, ale budu hrát badminton, dělat dlouhé procházky a hlavně se potápět! :) Nevím, kolik se potápěním spálí kalorií, ale doufám, že dost, protože já u ničeho jinýho nevydržím :D Bohužel se mi někde za ten rok ztratily brýle se šnorchlem, tak si je ještě narychlo před odjezdem jdu kupovat...:/ Slibuju, že zrmzky a alkohol bude jen vyjímečně, protože za tu námahu s Jill mi nestojí přibrat :D a taky protože mám jen 300 kun :D

Jinak jídeláky dopíšu, až se vrátím ;) Vzhledem k tomu, že jsme 4 a jídlo si tam budeme vařit sami, nestojí za to to sem psát, musela bych se stydět :D Ale zkusím toho sníst co nejmíň a jíst co nejčastěji...:) Ach jo...no bude to boj :D

Tak se tu mějte a smějte a já si jdu užívat...:D


Měření a vážení k 22.6. (před dovčou)

22. června 2012 v 10:23 | Nikoliet |  Nikoliet
Sice jsem měla v úmyslu se měřit až po měsíci hubnutí, ale vzhledem k tomu, že jedu na tu dovolenou a chci si porovnat výsledky před a po dovolené, tak to sem dávám:

(jen upozorňuji, že rozdíly ve výsledcích měření jsou po 17ti dnech hubnutí (hubnutí s Jill)

čtvrtek 21.6.

21. června 2012 v 18:57 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: plátek malého sluneč. chlebíku s Apetitem

Svačina: x (pozdní snídaně-jak jinak :D)

Oběd: těstovinový salát se zeleninou a tuňákem

Svačina: jablečná müsli tyčinka

Večeře: 2 pl. celozrn. chleba s Apetitem + malé rajče + banán

2.večeře: hruška

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 300 ml hořčíku v šumáku, 3,5 l vody

Pohyb: Jill M. 30 days shred 2.level


Ahoj :)

Tak je to skoro tu...Chorvatsko...zítra odpoledne odjíždím...nevím jestli se mám smát (protože tam konečně oslavím maturu a přijetí na vysokou) nebo brečet, že jsem nezačla hubnout dřív...Za těch 16 dní co hubnu, jsem ale vypozorovala příjemné změny :D Mám hezčí a pevnější ruce, menší břicho a co se týče fyzické kondice jsem na tom velmi dobře (poznám to podle toho, že když běžím na vlak, bus nebo šalinu, můžu dýchat :D)

Jenom mě mrzí, že jsem začala cvičit Six weeks 6pack ale jak je teď horko, jsem ráda, že zvládám 30 days shred :( Netvrdím, že je 2.level nějak extrémně těžký, ale jak je to vedro, jsem unavenější, leje ze mě jako z vola a v pokoji se nedá skoro dýchat, jelikož mi slunce většinu dne praží do oken (žaluzky jsou na prd)...Jak to teď máte s pohybem vy? Přijde mi, že vy všechny ostatní jste na tom pořád stejně a mnohem lépe :)

Jinak dneska jsem se většinu dne chystala a slunila, abych se pozítří hned nespálila, takže pohyb minimální :/

Mějte se a smějte se ;)

Letní thinspirace

21. června 2012 v 11:32 | Nikoliet |  Motivation


středa 20.6.

20. června 2012 v 18:26 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: malá porce sójového mléka s cornflakey

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: těstovinový salát se zeleninou a tuňákem

Svačina: jablečná müsli tyčinka

Večeře: 2 pl. malého sluneč. chlebíku s trochou Apetita + pár jahod a hroznů

2.večeře: x

Navíc: zázvorové bonbóny
---------------------
Pití: heřmánkový čaj, Caro, 300 ml hořčíku v šumáku, 3 l vody

Pohyb: 15 min procházka, Jill M. 30 days shred 2.level


úterý 19.6.

19. června 2012 v 15:21 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: plátek celozrn. chleba s trochou Almette + Activia müsli

Svačina: x (spala jsem :D)

Oběd: těstoviny s vajíčkem a cibulkou + 2 steril. okurky

Svačina: malé jablko a malý banán + jablečná müsli tyčinka

Večeře: raciolky s příchutí rajče, mozzarella a olivy

2.večeře: x

Navíc: superpálivé zázvorové bonbóny, malá mistička jahod s mlékem
----------------------
Pití: zelený čaj, 300 ml hořčíku v šumáku, 2x kafe s mlékem, 0,5 l vody s citrónem, 3 l vody

Pohyb: 15 min procházka, Jill M. 30 days shred 2.level, 3,5 h na nohách na brigádě (lezla jsem po regálech atd.:D)


Zdravím :)

Nevím, čím to je, ale jsem den ode dne línější a línější...vůbec se mi do ničeho nechce, jenom bych spala, chodila na kafíčka nebo hrála Mafii :D :/

Abych pravdu řekla, celkem se do toho Chorvatska těším, protože chvíli neuvidím Jill :D (na dovču si ale beru badminton, abych byla co možná nejaktivnější :)) Mimoto věděli jste, že je Jill lesba? A že má adoptované dvě děti se svou lesbickou přítelkyní? To jsou věci...

Jinak dneska odpoledne jdu na jednorázovou brigádu přes noc (na inventuru v obchoďáku), takže zítra dopíšu zbytek dne :)

Mějte se Famfárově :)

pondělí 18.6.

18. června 2012 v 20:12 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: 2 a půl racio chlebíčky se sójou s trochou sýru cottage + Activia müsli

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: hovězí vývar + 2 tmavé tousty

Svačina: obložená celozrn. kostka se zeleninou a šunkou

Večeře: čočka + 3 steril.okurky + 2 pl. malého celozrn.chleba

2.večeře: x

Navíc: dobrá vláknina + mléko, banán, trochu hlávkového salátu
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 300 ml hořčíku v šumáku, 3 l vody

Pohyb: 30 min procházka, 2,5 h nakupování a shánění věcí do Chorvatska, Jill M. 30 days shred 2.level


Ahoj :)

Jak vám jde hubnutí? :) Mě se popravdě dneska vůbec nic nechtělo a nejradši bych celej den proležela..., bylo u nás 35° a to slunko, na kterým jsem byla 2 hodiny mě totálně vyčerpalo..:/ Miluju léto, ale tohle běhání v horku není nic pro mě :/

Jinak na doporučení jsem si koupila a vyzkoušela Dobrou vlákninu, ale aby pravdu řekla, už si to nekoupim :/


Pásek...:D

18. června 2012 v 10:24 | Nikoliet
kdyby mi někdo tohle dal, určitě bych to nenosila :D


neděle 17.6.

17. června 2012 v 20:25 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: kaiserka s cottagem a 2 plátky 20% eidamu + Activia müsli

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: kousek kuřete s nádivkou a rýží + kousek lilku + malý hlávkový salát

Svačina: menší banán rozmačkaný a smíchaný s bílým jogurtem a hrstkou ovesných vloček

Večeře: čočka s 2 steril. okurkami + plátek celozrn.chleba

2.večeře: x

Navíc: x
----------------------
Pití: 2x kafe s mlékem, 300 ml hořčíku v šumáku, Caro, 0,5 l vody s citrónem, 3,5 l vody

Pohyb: 30 min procházka, Jill M. 30 days shred 2.level


Ahoj holky,

tak včera/dneska jsem se vážně překonala!! :D Přišly jsme s kámoškou na discu, chvílu seděly a chtěly odejít...jenže hrály super písníčky a já tam pak potkala pár známých...tak jsme nakonec šly asi na 45 min tancovat a pak že půjdem, jenže v tom se objevil jeden švarný junák :D a nikdo mě z parketu neodtrhl...takže nakonec po tom všem včerejším pohybu jsem ještě protancovala doslova celou noc až do rána (přišly jsme v 22:00 a odcházely v 5:00 :)), byla jsem úplně mrtvá...:/ Domů jsme přišly v 5:15 a šly spát, ale kámoška mě vzbudila v 9 h s tím že musí čůrat :D... pak už jsem neusnula..:/ Ještě k tomu to hrozný horko, takže únava je na 90 % :/

Jinak dneska jsem cvičila poprvé 2. level 30 days shred...no lilo ze mě jako z vola, ale nepřišlo mi to tak namáhavé jako six weeks 6pack :)

357.jpg

Potraviny vhodné na hubnutí

17. června 2012 v 17:28 | Nikoliet |  Tips
Brokolice

Brokolice je pro dietní režim jako stvořená, a to nejen tím, že udržuje v dobrém stavu naše střeva. Obsahuje draslík, který odvádí nadbytečnou vodu z organismu a jiné látky pro urychlení metabolismu sacharidů a bílkovin. V brokolici najdeme také vitaminy a minerály, vlákninu a antioxidanty.

Lara soft :D

17. června 2012 v 17:21 | Nikoliet

Dokonalost..!

17. června 2012 v 13:01 | Nikoliet |  Motivation

sobota 16.6.

16. června 2012 v 19:37 | Nikoliet |  Step by step..
Snídaně: 4 tmavé křehké plátky s trochou medu + menší banán

Svačina: x (pozdní snídaně)

Oběd: čočka s vejcem + malá steril.okurka + kaiserka

Svačina: malý rozmačkaný banán smíchaný s bílým jogurtem + mandarinka

Večeře: kaiserka s cottagem + 2 plátky šunky + 3 plátky 20% eidamu

2.večeře: x

Navíc: Activia müsli
----------------------
Pití: kafe s mlékem, 300 ml hořčíku v šumáku, Caro, 3 l vody, Frisco černý rybíz, 0,3 l Heineken, 2x cola light

Pohyb: Jill M. 30 days shred 1.level (naposled!! :)), menší úklid, Jill M. Six week 6pack 1.level, sečení zahrady, 1. procházka - 30 min, 2. procházka - 20 min, tancování (na disce :))


Ahoj kočky,

tak dneska jsem dokončila Jillianin 30 days shred 1.level a musím říct, že se cítím skvěle :) Koukala jsem se na ten 2.level a vypadá podobně, takže si myslím, že to nebude nic moc nového, už se na něj těším :)
Jinak ten můj pohyb dneska ušel, takovej bych mohla mít častěji :D



Krása :)

16. června 2012 v 19:13 | Nikoliet